2012. aug. 4.

Essence madaras minták

Megihlettek a legutóbbi baglyos essence lemez madaras mintái is, ezeket köré külön kis képeket kanyarítottam.


A „Magyar népmesék” motívumot linerrel és pöttyözővel, lakkal festettem a nyomdázott madárka köré. Akrillal is lehet, akkor nem lesz ennyire domború a minta felülete.









A baglyot a Százholdas Pagony mintájára egy fára képzeltem el, amit pöttyözővel és lakkokkal alakítottam ki, mert az ecseteimet a barátnőmnél hagytam. L Mindig kreatívnak kell lenni.









A madarak alá az eget színátmenetes technikával festettem meg, a felhőket is szivaccsal nyomkodtam, majd rányomdáztam a madarakat.






Fúú, befejeztem, ti jöttök. Ha van még képetek, amit szeretnétek megmutatni másoknak, gyorsan küldjétek a confettinails@gmail.com címre! Hétfőn közzéteszek egy csokorra valót belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése